Selasa, 11 Februari 2014

CROMOK - ENGRAVED IN ETERNITY

engraved in eternity
kaset ni aku beli dengan rega rm20,deal ngan membe di fb pastu ambil byhand kat amcorp mall.
rilisan wajid ada dalam koleksi.album kompilasi ni rilis tahun 2003,kesemua lagunya dah diremasted semula kecuali lagu another you,kemungkinan besar semua lagu dalam ni hilary yang main,sebabnya era ni hilary dah join cromok,lagu macam unicorn pun di beri nafas baru kecuali part vokal,begitu juga dengan lagu survival dan farewell,haha tak dinyatakan pun dalam kaset ni,itu cuma ramalan aku sebabkan sound untuk lagu tu dah berubah 'clean' ,haha!!.

album ni agak istimewa juga,sebabnya ini satu2nya album cromok tak menggunakan kulit album unicorn 'kuda bertanduk' sebaliknya menggunakan gambar janin dalam perut,mungkin cromok nak menyampaikan cromok yang baru nak dilahirkan,sayangnya lagu little one tak ada dalam ni,kalau ada lagi mantap.
 HAIL TO THE KING


gambar bawah ni hasil yang sempat aku beli masa kat amcorp

rm45


mulanya nak ambil kaset your truly,bila tengok kondisi kaset tu tak berapa elok,tak jadi ambil,terus tertarik dengan cd dan kaset infectious maggotts...hehe.. next page ceta pasal infectious maggotts,baru melalui proses penghadaman. kaset rm5 dan cd rm10 tiap satu maggotts

Tiada ulasan:

Catat Ulasan