Selasa, 25 Februari 2014

NTAH LAH!!!

ada masa sikit ni,baru habis training AQPA utk tempat keja ku ni,esok nak sambung lagi huhu.belum habis lagi aku ceta pasal bungkusan dari kedah, dah sampai pula bungkusan dari sabah,lepas tu semalam dua bungkusan ni mendarat serentak..huh!! aku kena cepat ni sebab lepas ni ada lagi bungkusan yang nak mendarat.cd perpetual pula aku belum habis hadam sepenuhnya,aku tengah cuba sedaya upaya untuk menulisnya supaya aku ni tak berat sebelah nanti hahaha
satu dari johor satu lagi dari kedah, tunggu aku rasa dulu baru aku ceta lah,buat masa ni masa aku memang kurang,lepas saja latihan ISO/TS ni aku akan kembali HAHAHA
ada penampakan disitu
aku baru nak servis bungkusan ni sebab keadaan item dalamnya wajib dibersikan,nanti dah clear baru aku ceta apa yang menarik dan tak dalam bungkusan ni.
gambar kat atas ni lain yang aku order lain pula yang sampai,dah komen terang2 kat gambar dia send kat aku kaset ni,nanti aku ceta lah apa macam sound dalam ni kaset,nak bagi balik malaslah buang masa saja.ni kena tunggu lambat lagi sebab aku nak ceta benda yang sampai dulu...huhu
cd ni aku kena cari masa seseuai mendengarnya sebab aku tak dapat apa yang rakan2 rebiu...huhu
battle jaket for klthrash 2014
ni pula projek baru. jaket tu kawan yang bagi patches tu aku punya,hampir nak sale saja patches tu,nasiblah jaket dah ada...tunggu siap jahit aku tampal...belakang pun kena cari backpatches gak tu...hehe
gambar kat atas ni pula hifi baru,sebenarnya aku nak ceta juga kat entry lain,disebabkan benda ni masa aku nak dengar muzik amat terhad... mizi asyik nak tengok ultraman ultraman ultraman AAAAARGH!!!

itu saja kot..aku kena bertapa dalam bilik hari cuti nanti..nak buat entri satu persatu.. bulan depan kena stop order dulu..habiskan dulu yang ni dan bakal mendarat, baru order..ohya lagi satu aku akan trun gig ahad ni..itupun kena ceta juga tu kakakakakaaka... ini sajalah masa yang ada untuk entri berkecamuk ni....

6 ulasan:

  1. Mizi tu anak ke bro?yang no.brapa tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. anak sulung aku bro,sekarang ni tgh tunggu anak kedua aku pula hehe

      Padam
  2. Balasan
    1. hehehe..jaket nak pi bertempur kat kltrash nanti.. ni jaket kedua aku buat,yang pertama dan jual...

      Padam
  3. makin berumur...rasa makin payah nak mengimbangi antara dunia fantasi (hobi, muzik) dengan dunia realiti (keluarga,kerjaya dll) kan?....masa macam tak cukup sentiasa....

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul bro,aku kena belajar dari orang yang sudah lama didalam dunia fantasi ni untuk mengimbangi dunia realiti...

      Padam