Jumaat, 20 November 2020

ACID RAIN - HEADACHE

 

Selepas aku jatuh suka dengan alunan muzik bawaan band CTC dari sabah, aku mula membuka halwa telinga aku untuk menerima muzik2 punk ni. walaupun kurang info pasal band legend punk kat malaysia ni yang aku tahu. sekadar follow band besar seperti the bollock. Acid rain antara lagend juga dalam pergerakan punk malaysia. ditubuhkan pada 1994 di penang memgelarkan muzik bawa mereka hardcore punk .

kaset aku beli ni masa sampai disertakan surat layang gitu penuh info pasal band ni. sebabkan ntah kemana surat tu sebijik macam mini zine aku pun ingat lupa dah. kita cerita sajalah apa terhidang dalam inlay kaset ni. ada 5 lagu dalam kaset ni. alunan muzik terhidang pun sedap dengar. kaset ni rilis pada tahun 2016 oleh wasted records malaysia.. lagu chaos may 13 rasanya lagu lama di beri nafas baru. ok itu je 



1 ulasan:

  1. Alamak... Kalau punk ni aku serender la... Memang ketinggalan la aku

    BalasPadam