Rabu, 11 November 2020

METALUCIFER - HEAVY METAL HUNTER cassette

 

Rilisan yang agak mendukacitakan sebenarnya.. dapat kaset pertama rosak soundnya Side A satu lagu saja dapat dimainkan dan dengar dengan jelas soundnya... aku rasakan kerosakan dari kilang pengeluar.. hari tu aku nampak ada jual kaset lain. alang2 aku fikir baik aku sambar sekali kaset ini sebabnya kaset yang aku ada memang mengecewakan. lepas saja aku terima kaset kedua ini play berharap janganlah rosak macam kaset yang pertama tu. yessss sound tak rosak kedua2 side ok tampa kecacatan pada soundnya. maka benarlah sangkaan aku rosak dari kilang. 

kaset heavy metal hunter ini rilisan thrashingfist production 2015 terhad 200 salinan.. ada 11 lagu dalamnya.. aku belum ada lagi versi cdnya kalau jumpa memang sauk terusss tampa raguragu haha.. 

1 ulasan:

  1. Aku memang selalu tunggu thrashingfist production buat sales... Murah dia jual... Tabik label ni.

    BalasPadam