Isnin, 9 November 2020

LOBOTOMY - METAL WARFARE YEAR 09-19

 

Lobotomy adalah sebuah band Speed/thrash metal dari kajang malaysia. Antara band lokal yang aku suka stail muziknya. pada 2019 scene muzik metal tempatan di kejutkan dengan kematian vokalis bass lobotomy.  ramai yang terkesan atas pemergiannya. siapa yang perna bertemu dengan beliau semasa hayatnya pasti senang dengannya. aku juga salah seorang yang perna menyaksikan band lobotomy beraksi. sudah semestinya aku perna bertegur sapa dengan arwah semasa menghadiri acara gig di sekitar kuala lumpur. aku akui orangnya baik hati merendah diri. sebab tu semasa berita kematian hampir semua kenalan fb berduka akan kabar berita pemergiannya. 

untuk rilisan digipack ini. label WARFARE PRODUCTION meriliskannya. menghimpunkan lagu2 yang perna lobotomy riliskan dan termasuk satu lagu baru yang sepatutnya di riliskan oleh label japan dalam format 7inci bertajuk MABUK DARAH.. lagu ni memanng perna dimainkan dalam live. itu yang buat rilisan kali ini istimewa..ada 15 trek lagu terhidang 2 daripadanya rakaman live.. jika anda meminati lobotomy wajiblah menyimpan rilisan ini dalam rak koleksi kalian. cepat bertindak sebab rilisan ini hanya terhad kepada 300 salinan saja. 

salinan aku NO 259/300

"kamu akan sentiasa di rindui Sen nightcrawler 1981-2019. tenanglah disana" TERIMA KASIH UNTUK MUZIK ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan