Rabu, 4 November 2020

Casing cassette

 

haloha bulan baru.. entri kali ni nak cerita pasal casing kaset plak. casing ni aku beli kat shopee..harga seketul rm1 saja. berbaloi lah baca rebiu penjual pun semua komen bagus2.. memang benar casing dibalut dengan cermat tak pecah. aku sebenarnya beli casing kaset ni ada beberapa kaset yang aku beli memang rosak patah retak.. ada juga anak aku hempas berkecai dibuatnya.

selalunya rosak kat bucu tu.. aku paling kecewa bila kaset VSP EMI BMG pecah sebab casing2 keluaran ni memang ada tanda. jadi sayanglah kalau pecah hilang aura original tu haha. tapi kaset2 rilisan baru ni semuanya memang putih jernih ni jadi senang sikit kalau pecah boleh tukar..

kaset ni pun reject juga tak dapat nak tutup rapat.. bila susun2 nak terjatuh gitu. jadi sakit mata aku tengok haha. kasih tukar terus...

itu je lah. 

2 ulasan: