Sabtu, 21 November 2020

total fucking destruction

 

Pertama sekali aku jatuh suka dengan kulit albumnya. tak perna pun aku dengar lagunya sebelum ini. Main beli saja. tapi itulah yang bestnya ada youtube pra dengar seketul dua lagu kat sana. memang menarik. tak sangka pula aku mereka memainkan irama grincore. pada pendengaran pertama aku macam punk gitu. 

Ini band asal Amerika sana Mengikut info ini adalah album kedua mereka. rilis pada tahun 2008. ada 5 album studio dan berpuluh2 split album demo ep. ini adalah album kedua mereka. ada 23 lagu dalam album ni normal untuk sesebuah band yang memainkan irama grindcore. lagu2nya pendek saja boleh kata hampir saat2 saja panjangnya. Ianya menghiburkan bagi telinga aku sedap dengar gitu. penuh kemarahan kelajuan dalam permainan muzik mereka. 


layan.....

1 ulasan: