Isnin, 17 Februari 2014

KLHELLBANGERS PART II BACK TO ATTACK!!


flyer terpaksa ditarik balik atas sebab2 tertentu hahaha


 wa diam2 membe dah naikkan flyer untuk klhellbangers part 2..


Utk pengetahuan klhellbangers adalah satu komuniti dimana semua ahlinya tidak kenal satu sama lain pada mulanya,disebabkan kekerapan turun gig,dan banging sama2,akhirnya tertubuhlah nama klhellbangers,walaupun ahli dalam klhb ni bukanlah semuanya dari kuala lumpur...atas nama banging dan support gig2 kecil semuanya bersatu atas nama klhb.. berapa kali ulang dah!!!

lepas tu tepikir pula nak buat event,jadinya mereka bersatu donat seberapa yang mampu,dan memanggil band2 yang ingin join dalam ni gig kecil tak sangka pula dapat feedback yang memberangsangkan.
walauun perna menggemparkan fb tahun lepas disebabkan ada ahli yang over excited,menyinggung orang lama dalam scene ni,namun ianya dapat dijernihkan semula... jumpa nanti lah bulan 6 ni..

klhellbangers mengalukan sesiapa saja turut serta dalam ni circle,tiada istilah baru atau lama true atau poser semuanya sama dalam ni janji banging kita bersatu....

apa yang aku taip ni pandangan aku saja,sebabnya aku ahli juga dalam ni klhb hahaha.. kami yang mewujudkan ni,jangan salah sangka ini bukan berpuak tapi komuniti yang dahagakan banging berjemaah.

hari ni aku tak banyak keja jadinya ada masa nak menaip dan menaip lagi HAHAHA.....


7 ulasan:

  1. Hahah..rajin ko bro..sekali kuar entri 3 sekaligus..

    BalasPadam
  2. Idea tgh banyak ok la tu..cuma aku kalo idea tgh banyak aku simpan kat draft dulu..bila dah takda idea,korek balik kat draft yg lama baru publish..heheh

    BalasPadam
  3. betul lah,lepas ni aku simpan dulu kat draf..

    BalasPadam
  4. Hahaha banging berjemaah abng Ajun Benton jadi imam..

    BalasPadam